Ви завітали на блог учителя математики
Гаврилюк Світлани Михайлівни
Михайлівської СЗШ І - ІІІ ступенів
Освіта: Вінницький педагогічний університет
ім. М. М. Коцюбинського
Категорія: перша
Рік останньої атестації: 2019
Учитель математики Михайлівської середньої загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів Шаргородського району Вінницької області. Закінчила Вінницький держаний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського у 2014 році, отримала фах учителя математики.
Вважаю, що працю справжнього педагога живить віра в людину, тому я оптиміст, вірю в сили й можливості дитини, бачу насамперед усе краще, що їй притаманне. Обов'язковою нормою в моєму ставленні до школярів є справедливість. Намагаюся в кожній дитині бачити неповторну особистість зі своєрідними задатками та здібностями.
Моя головна риса характеру – позитивна емоційна налаштованість, яка допомагає залишати за дверима школи неприємні переживання, поганий настрій. У стосунках із дітьми завжди маю почуття міри, не допускаю крайнощів, які виходять за межі пристойності й педагогічної доцільності.
Працюючи над темою «Активність пізнавальної діяльності учнів на уроках математики, як засіб підвищення результативності навчального процесу», систематично аналізую свою педагогічну діяльність, виділяю її сильні та слабкі сторони, знаходжуся в постійному пошуку мотиваційної сфери потреб у знаннях із навчальної дисципліни.
Моє педагогічне кредо: «Без минулого немає майбутнього. Працюй сьогодні на завтра», тому, постійно працюю над підвищенням власного педагогічного, методичного та інтелектуального рівня підготовки. Переймаю досвід роботи у своїх колег, відвідуючи їхні уроки. Намагаюся бути прогресивною, йти в ногу з часом, бути в курсі усіх суспільних та фахових новинок. Все, що здається мені неймовірно цікавим та потрібним для кругозору, обов’язково намагаюся повідомити своїм учням.
Навчальний процес намагаюся урізноманітнити, підвищити пізнавальну активність та інтерес учнів до вивчення предмету, тому застосовую нетрадиційні форми проведення уроків (урок – лекція, урок – вікторина, урок – КВК, урок – казка, урок – подорож), інтерактивні технології («Мозковий штурм», «Прес», «Незакінчене речення», «Мікрофон» тощо) та навчальні проекти. Керуючись розвитком інформаційного суспільства і зростаючою потребою сучасного життя в інформаційно – компетентній особистості, намагаюся якомога ширше застосовувати інформаційно – комунікаційні технології.
Я люблю своїх дітей – незалежно від того, як вони навчаються. Намагаюсь прищепити їм паростки свого оптимізму, позитивного ставлення до життя, упевненості в тому, що кожна людина унікальна, талановита і може досягти усього, чого забажає, потрібно лише йти до мети.
Учитель математики Михайлівської середньої загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів Шаргородського району Вінницької області. Закінчила Вінницький держаний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського у 2014 році, отримала фах учителя математики.
Вважаю, що працю справжнього педагога живить віра в людину, тому я оптиміст, вірю в сили й можливості дитини, бачу насамперед усе краще, що їй притаманне. Обов'язковою нормою в моєму ставленні до школярів є справедливість. Намагаюся в кожній дитині бачити неповторну особистість зі своєрідними задатками та здібностями.
Моя головна риса характеру – позитивна емоційна налаштованість, яка допомагає залишати за дверима школи неприємні переживання, поганий настрій. У стосунках із дітьми завжди маю почуття міри, не допускаю крайнощів, які виходять за межі пристойності й педагогічної доцільності.
Працюючи над темою «Активність пізнавальної діяльності учнів на уроках математики, як засіб підвищення результативності навчального процесу», систематично аналізую свою педагогічну діяльність, виділяю її сильні та слабкі сторони, знаходжуся в постійному пошуку мотиваційної сфери потреб у знаннях із навчальної дисципліни.
Моє педагогічне кредо: «Без минулого немає майбутнього. Працюй сьогодні на завтра», тому, постійно працюю над підвищенням власного педагогічного, методичного та інтелектуального рівня підготовки. Переймаю досвід роботи у своїх колег, відвідуючи їхні уроки. Намагаюся бути прогресивною, йти в ногу з часом, бути в курсі усіх суспільних та фахових новинок. Все, що здається мені неймовірно цікавим та потрібним для кругозору, обов’язково намагаюся повідомити своїм учням.
Навчальний процес намагаюся урізноманітнити, підвищити пізнавальну активність та інтерес учнів до вивчення предмету, тому застосовую нетрадиційні форми проведення уроків (урок – лекція, урок – вікторина, урок – КВК, урок – казка, урок – подорож), інтерактивні технології («Мозковий штурм», «Прес», «Незакінчене речення», «Мікрофон» тощо) та навчальні проекти. Керуючись розвитком інформаційного суспільства і зростаючою потребою сучасного життя в інформаційно – компетентній особистості, намагаюся якомога ширше застосовувати інформаційно – комунікаційні технології.
Я люблю своїх дітей – незалежно від того, як вони навчаються. Намагаюсь прищепити їм паростки свого оптимізму, позитивного ставлення до життя, упевненості в тому, що кожна людина унікальна, талановита і може досягти усього, чого забажає, потрібно лише йти до мети.
Немає коментарів:
Дописати коментар